Runway Project

"Runaway Project" este un concurs care are ca loc de provenienta New York-ul si este destinat proaspetilor designeri vestimentari care nu au avut oportunitatea sa se afirme, dar carora, prin intermediul acestui proiect de televiziune, li se poate descoperi talentul. Compus ca un reality show, "Project Runway" a avut startul cu primul sezon in decembrie 2004 ajungand astazi la sezonul numarul 6 care va fi difuzat in vara acestui an. Emisiunea are ca gazda celebrul model Heidi Klum, din juriu facand parte si Tim Gunn - consultant de moda, Michael Kors - designer vestimentar si Nina Garcia - redactor-sef pentru revista "Elle". 
Asa cum spuneam, concursul este dedicat noilor designeri, fiind pentru ei o provocare, atat din perspectiva timpului pus la dispozitie pentru a crea haine, cat si din perspectiva materialelor sau a temelor care le sunt impuse. Sa nu uit si de buget care este de asemenea unul destul de mic in comparatie cu creatiile vestimentare pe care concurentii trebuie sa le faca.
Trebuie sa recunosc ca am urmarit multa vreme aceasta emisiune, cu interes si curiozitate, pentru ca am putut vedea aici designeri cu adevarat talentati care merita sa ajunga mai departe, de ce nu pe marile scene ale lumii fashion.

    
Ideea unui astfel de show tv eu o consider una de mare creativitate, pentru ca reuneste atat inventivitate, proximitate si divertisment, calitati pe care trebuie sa le indeplineasca un spectacol de televiziune de succes, care de altfel "Runway Project" si este. Vreau sa aplaud in primul rand ideea acestui show si in al doilea rand vreau sa aplaud creatiile designerilor pe care eu i-am urmarit de-a lungul catorva sezoane si a caror haine le-am putut vedea dintr-o intamplare expuse in vitrina unui mare magazin din New York. Amazing!

1 comment:

Alice in vintageland said...

Am vazut toate sezoanele, dar trebuie sa spun ca singurul sezon PR Canada a fost mai bun decat cele americane, adica oameni mai talentati si provocari mai interesante si in finala a ajuns si un tip de origine romana:), nu-ti zic mai mult ca poate nu ai vazut si vrei sa te uiti!