Reinventeaza-te cu o pereche de pantofi!


Pantofii au fost dintotdeauna slabiciunea mea. Singurele obiecte vestimentare de la care nu m-am putut abtine, asa cum nu ma pot abtine de la o ciocolata umpluta cu crema cea mai delicioasa de capuccino, pe care atunci cand o mananc ma simt ca si cand m-as plimba boem pe Champs Elysee. Pantofii, accesoriile cele mai de pret pentru o tinuta reusita, sunt cei care imi fac inima sa bata de cate ori trec pe langa o vitrina frumos luminta ca in filme, si care, ca intr-o binecunoscuta reclama la o bautura racoritoare, ma fac sa alerg inauntru si sa-mi completez "dulapiorul magic".

Ei sunt cei care iti accentueaza personalitatea stilului, cei care te fac sa pari mai rafinata, mai eleganta, mai casual sau vintage. Am citit undeva ca primul lucru care iese in evidenta atunci cand cineva te analizeaza sunt pantofii, obiecte care, asa cum spuneam, iti oglindesc o parte din "a fi-ul" tau.

Vara aceasta se poarta inca sandalele de gladiator, platformele, sandalele cu toc, cu talpa joasa, balerini si de ce nu, cizmele asortate la rochii. Toate acestea in culori diafane, primavaratece sau puternice, in functie de momentul zilei, de tinuta sau de eveniment. Nu va sfiiti sa faceti combinatii de culori cat mai indraznete, sau combinatii de registre. Folositi-va imaginatia tocmai pentru a iesi din normalitate, reinventati-va purtand incaltaminte de bun gust.

                           
       
                                                       
                        
     

No comments: