Stilul Sarah Jessica Parker


Pe Sarah Jessica Parker toata lumea o cunoaste din filmul serial care a si facut-o celebra, "Totul despre sex", pentru care a castigat de altfel cateva premii remarcabile. Prin personajul  interpretat de ea, Carrie Bradshaw, actrita a putut sa-si etaleze bunul gust in materie de vestimentatie si sa devina, nu fara un motiv bine intemeiat, un fashion icon al zilelor noastre. Ea insasi are o linie de haine in cadrul lantului american de magazine Steve & Barry's, numita Bitten. SJP, asa cum se mai face referire la ea , nu a lasat o amprenta de stil vestimentar numai in filmul care a consacrat-o. Ea este de asemenea foarte cunoscuta pe covorul rosu ca fiind o surpriza pe care toti abia asteapta sa o fotografieze. In anul 2000 a fost gazda MTV Movie Awards unde a schimbat nici mai mult nici mai putin de 15 tinute. 

Sarah Jessica Parker este o dovada de rafinament, stil, indrazneala, imaginatie toate acestea la un loc dand nastere la un icon in lumea modei, pe care toata lumea il urmareste si pe care toata lumea vrea sa il copieze pentru ca arata senzational. Cu siguranta nu e singura care face parte din aceasta categorie de vedete care stiu cum sa se faca remarcate, dar este una dintre cele care chiar cand nu vorbesc, au ceva de spus.







Moda de club



Moda se face si se poarta in functie de mai multe criterii care sunt de spatiu, de timp, de materiale si de personalitate. Toate acestea coexista si fac din moda ceva pertinent, chiar daca perisabil. Privim lumea din jurul nostru, felul cum stie sa comunice verbal si vestimentar si trebuie sa recunoastem ca, in ciuda unor povesti auzite din popor, haina este cea care te vinde la prima vedere. Asa ca, indiferent de situatie, trebuie sa stii cum sa te faci remarcata printr-o tinuta adecvata stilului tau si momentului in care iti incolacesti in jurul gatului siragul de perle lasat mostenire de strabunica ta.

Unde ne petrecem cel mai mult timp din timpul nostru? Acasa, la serviciu, pe strada, in cafenele, biblioteci, cinema-uri, cluburi? Stim cum sa ne imbracam indiferent de ocazie? Iata intrebarea pe care o pun eu astazi, intrebare la care nu pot sa dau un raspuns exact, dar care a inceput incet dar sigur si la noi in tara sa capete o forma conturata spre DA.

Am vazut ca strada este podiumul cel mai lung si cel mai important, dar sa nu le uitam pe celalalte la care ajungem mergand pe el. De exemplu, sa nu uitam ca si atunci cand mergi sa te deconectezi prin dans sau pur si simplu sa bei un cocktail super colorat intr-un club trebuie sa stii cum sa te etalezi. Si cred ca se poate vorbi astazi la fel de bine si despre moda de club, moda care iti permite sa abordezi tinute mult mai indraznete decat cele de strada. Chic, retro, funky, vintage, hippie, sexy, toate sunt categorii de tinute pe care poti sa le adopti intr-o noapte tumultoasa de club.

Multumesc
tilllate!











The perfect wedding dress!

O foarte buna prietena se marita peste doua saptamani. Evident ca nu mai are nevoie de sfaturi in ceea ce priveste modelul pentru rochia de mireasa pentru ca deja a cumparat-o. Ce frumos!!! Nu? Care dintre noi nu viseaza la rochia perfecta pentru o seara magica?

Dar daca ea are deja o rochie si o seara frumoasa, unde scrie ca noua ne este interzis sa visam? Am ales cateva modele de rochii de mireasa la care eu momentan doar am voie sa visez, dar care sunt sigura ca la momentul potrivit m-ar face cea mai frumoasa din lume.

PS. Ordinea lor este aleatorie, dar trebuie sa recunosc ca prima dintre ele mi se pare foarte chic iar ultima foarte provocatoare.





















Runway Project

"Runaway Project" este un concurs care are ca loc de provenienta New York-ul si este destinat proaspetilor designeri vestimentari care nu au avut oportunitatea sa se afirme, dar carora, prin intermediul acestui proiect de televiziune, li se poate descoperi talentul. Compus ca un reality show, "Project Runway" a avut startul cu primul sezon in decembrie 2004 ajungand astazi la sezonul numarul 6 care va fi difuzat in vara acestui an. Emisiunea are ca gazda celebrul model Heidi Klum, din juriu facand parte si Tim Gunn - consultant de moda, Michael Kors - designer vestimentar si Nina Garcia - redactor-sef pentru revista "Elle". 
Asa cum spuneam, concursul este dedicat noilor designeri, fiind pentru ei o provocare, atat din perspectiva timpului pus la dispozitie pentru a crea haine, cat si din perspectiva materialelor sau a temelor care le sunt impuse. Sa nu uit si de buget care este de asemenea unul destul de mic in comparatie cu creatiile vestimentare pe care concurentii trebuie sa le faca.
Trebuie sa recunosc ca am urmarit multa vreme aceasta emisiune, cu interes si curiozitate, pentru ca am putut vedea aici designeri cu adevarat talentati care merita sa ajunga mai departe, de ce nu pe marile scene ale lumii fashion.

    
Ideea unui astfel de show tv eu o consider una de mare creativitate, pentru ca reuneste atat inventivitate, proximitate si divertisment, calitati pe care trebuie sa le indeplineasca un spectacol de televiziune de succes, care de altfel "Runway Project" si este. Vreau sa aplaud in primul rand ideea acestui show si in al doilea rand vreau sa aplaud creatiile designerilor pe care eu i-am urmarit de-a lungul catorva sezoane si a caror haine le-am putut vedea dintr-o intamplare expuse in vitrina unui mare magazin din New York. Amazing!

Moda ca forma de comunicare - partea I

Comunicarea a fost definită de-a lungul timpului în nenumărate feluri; de fapt, în cercetările de comunicare de astăzi, un subiect defineşte ceea ce este comunicarea. O vedere de ansamblu arată comunicarea ivindu-se atunci când un organism răspunde unui stimul care este la un anumit nivel, simbolic. Limbajul poate fi determinat ca fiind un sistem de comunicare prin semnale, în cadrul unei limbi sau în afara ei. În privinţa naturii limbajului, doctrinele cele mai rezistente au fost cele care, după modelul lui Aristotel, au văzut în limbaj un instrument de comunicare menit să informeze asupra stărilor lumii.

Ca vorbitori ai unei limbi suntem în acelaşi timp “producători” şi “consumatori” ai acesteia. Într-un sens, acesta este şi cazul codului vestimentar, “limbajul” vestimentaţiei: ne îmbrăcăm într-un anumit fel şi astfel trimitem mesaje către alţii; percepem cum alţii sunt îmbrăcaţi şi astfel primim mesaje de la ei. Dar nu există nici o diferenţă: nu suntem noi cei care producem semnele. Folosim semne prefabricate şi chiar când le producem noi înşine tindem să urmăm un model prestabilit. Ca rezultat, codul vestimentar nu se schimbă în aceeaşi măsură ca limbajul propriu-zis. Limbajele naturale evoluează, iar evoluţia lor nu poate fi controlată. Codul vestimentar, pe de altă parte nu evoluează. Se schimbă. Se schimbă în fiecare an prin decizii unilaterale ale unui mic grup de experţi format din designeri, manufacturieri, editori ai revistelor de modă, “grupul modei”, aşa cum îl numea Roland Barthes. Şi se schimbă nu numai în conţinut dar şi în înţeles. Un obiect vestimentar care anul trecut era “casual”, anul acesta ar putea fi “out of fashion”. La fel, unul care anul trecut era “romantic”, anul acesta ar putea fi “matur”. Moda şi vestimentaţia sunt acceptate ca forme ale limbajului nonverbal, nu implică cuvinte scrise sau vorbite.


Îmbrăcămintea, în măsura în care este rezultatul unei alegeri personale, ogindeşte personalitatea individului, este un fel de extensie a eului şi, în acest context, comunică informaţii despre acesta. Ea poate afecta chiar comportamentul nostru general sau al celor din jur. Îmbrăcămintea se poate folosi pentru a crea un rol. Aceasta poate marca statutul social real sau pretins. Ca regulă generală, ţinuta conservatoare şi protocolară în stil occidental nu ridică probleme nicăieri în lume. Ţinuta de afaceri standard, este practic obligatorie şi în mediile de afaceri din Europa Occidentală şi S.U.A. În cultura asiatică, în particular, în China şi Japonia, costumul şi cravata sunt austere şi de culoare închisă. În unele ţări islamice, bărbaţilor le este interzis să poarte pantaloni scurţi. Pe plajele Libanului, destule femei din lumea arabă intră şi în mare fără să se dezbrace.

Comunicarea prin ceea ce se numeste moda este la fel de vasta si complexa ca insasi definitia si conceptul de moda. Trebuie intelesi toti parametrii in functie de cultura sau de deschiderea la care ne raportam. Altfel riscam sa ne formam idei si pareri preconcepute despre ceea ce s-a dorit sa ni se comunice.

Cum sa cazi cu gratie!?

Cine spune ca meseria de manechin este una usoara?

Intr-adevar, privita la televizor pare ceva ce oricine ar putea sa faca: pur si simplu sa mearga pe un catwalk imbracata in niste haine de invidiat. Si unde mai pui ca te plimbi si in lumea larga si nu in orice fel de lume, ci intr-o lume a modei, in orase mari, capitale la care cu greu macar visezi, dar sa le mai si vezi.
Si cu toate acestea, din diferite interviuri pe care le-am tot vazut cu manechine recunoscute international, nu pare sa fie chiar asa de usor ca la prima vedere. Este o meserie foarte solicitanta, care te tine departe de familie si prieteni si care te oboseste numai prin aceste plecari si reveniri Paris-Milano-NewYork-Londra. Si cine spune ca e chiar asa de simplu sa porti acele creatii vestimentare, care nu sunt mereu cele mai comfortabile, si acei pantofi cu tocuri de peste 20 de cm care in contact cu materialele podiumurilor si cu o clipa de dezechilibru te pot lasa cu mari entorse?

Concluzia: nu e chiar asa de simplu sa fii frumoasa.
Vizionare placuta!


sursa: www.fashiontelevision.com

Costume de baie cu atitudine



Este binecunoscut faptul ca o adevarata fashionista va avea in garderoba sa in orice anotimp, pentru orice moment haine si accesorii la moda, alese in conformitate cu ultimele tendinte impuse la prezentarile de moda ale marilor designeri. Mai este adevarat faptul ca, daca stii cum sa combini culori si tesaturi si daca stii cum sa porti o anumita tinuta cu atitudine, atunci mai mult de jumatate din indatorirea ta ca impatimita a modei, este ca si rezolvata.

In ceea ce priveste costumele de baie cred ca in momentul alegerii trebuie sa tii cont, in primul rand de corpul pe care il detii si pe care nu il poti schimba prea usor si de-abia pe urma, de faptul ca modelul costumului este sau nu din ultima colectie prezentata pe marile podiumuri internationale.
Avand in vedere ca  este vara si ca la mare orice culoare iti face si mai mult bronzul sa iasa in evidenta, ei bine atunci, iti propun aici cateva modele de costume de baie pe care cu siguranta vei vrea sa le pui in geanta ta de voiaj. Have fun!








                 

Idei despre moda



Moda a ajutat întotdeauna la definirea condiţiei umane, designerii fiind cei care prezic ceea ce publicul are nevoie, asigurând o garderobă pentru protecţie, expoziţie sau pur şi simplu pentru distracţie. Acest lucru face ca moda să fie atât de fascinantă. Noi suntem vrăjiţi de teatrul vieţii de zi cu zi. Unii dintre noi suntem actori, în timp ce unora ne place doar să privim. Astăzi moda a înlocuit afacerea filmelor asigurându-ne să avem parte de toate fanteziile şi farmecul necesar pentru a ne hrăni visele.

Aşa că, moda astăzi depinde foarte mult de idei, de individualitate şi autenticitate; mai mult ca niciodată, designerii privesc spre originile lor – acolo unde au început, să poată vedea unde se află în momentul acesta, de ce fac ceea ce fac – în principal, ce semnificaţie au semnăturile lor pentru public şi unde le sunt valorile. Moda, prin definiţie, vorbeşte despre schimbare şi are relevanţă nu numai asupra hainelor pe care le purtăm. Are de a face cu iluzie, contribuţie la bunăstarea noastră, ne hrăneşte siguranţa de care avem nevoie. Stilul este o reflecţie a alegerii personale iar moda de astăzi este o reflecţie a stilului personal.

Moda înseamnă identitate, înseamnă apartenenţă la un anumit statut social şi cultural. În zilele noastre moda este percepută, în primul rând, ca un curent. O modă se naşte, se dezvoltă, se extinde şi se stinge.

Madonna si publicitatea


Nu este o noutate faptul ca de-a lungul timpului, de cand s-a inventat reclama si pana in zilele noastre, marile companii au dorit sa isi vanda produsele prin intermediul imaginii unor vedete, modele sau fotomodele foarte cunoscute in intreaga lume. De altfel, aceasta idee vine ca o completare a puternicelor strategii de marketing: produsul se vinde de 1000 de ori mai bine daca este promovat de un icon al momentului. 

Madonna, idol pentru o lume intreaga, cunoscuta de la cel mai mic la cel mai mare, este una dintre imaginile cel mai des intalnite in reclamele unor mari case de moda, branduri de parfumuri, companii de cosmetice. Ea este de asemeni cunoscuta prin vocea sau melodiile folosite in reclame.

Iata, doar cateva dintre spoturile publicitare in care ea este cea care transmite mesajul.