Celebrity designer

In ultimii cativa ani, designul de moda a cunoscut o noua traiectorie, o noua influenta venita din partea unor oameni celebri in intreaga lume. Ma refer aici la colectii semnate sub numele de Victoria Beckham, Mary-Kate si Ashley Olsen, Sienna si Savannah Miller, Justin Timberlake si multi altii. Desi pare la prima vedere necredibil, toate aceste nume mai sus amintite au reusit sa isi puna o amprenta destul de puternica in ceea ce inseamna astazi "fashion".

Desi numele care semneaza au o sonoritate puternica, criticul si cumparatorul in acelasi timp, au fost sceptici inca de la inceput. Intrebarea era nu daca aceste linii se vor vinde, pentru ca de obicei se vand doar ca nu unei audiente cunoscatoare, ci daca hainele create trec de "testul" industriei de moda. Vederea colectiilor insa, le-a demonstrat contrariul si i-a convins de faptul ca viziunea se reflecta in stil si in modul de a crea hainele. Astfel, colectii ca "The Row" si "Elizabeth and James", apartinand surorilor Olsen le-au creat un statut credibil in moda.





Acelasi lucru se poate spune si despre Justin Timberlake, care impreuna cu prietenul sau Trace Ayala, a creat linia de blugi pentru barbati si femei, William Rast.


Succesul actritei britanice Sienna Miller cu linia Twenty8Twelve nu a fost o surpriza foarte mare in randul cunoscatorilor de moda, intrucat aceasta era deja o emblema in ceea ce priveste stilul vestimentar, inca dinainte de a a-si intoarce vederea spre design. Creatiile sale au putut fi vazute chiar si pe podiumul din cadrul London Fashion Week din anul 2009.



Probabil cel mai surprinzator succes a fost cel al fostei componente din trupa Spice Girls, Victoria Beckham, despre a carei vis s-a spus pana in anul 2008 ca este unul irealizabil. Apoi colectia denim de lux dVb incepe sa se vanda si Marc Jacobs spune despre ea ca este "cool" si o alege pentru a poza pentru campania lui de primavara. Astfel, creatiile sale incep sa fie recunoscute si vazute chiar si pe podiumurile internationale.

Un lucru este cert: vedetele vor avea intotdeauna ceva de spus, indiferent de modul prin care aleg sa o faca. Ramane la alegerea publicului daca ceea ce exprima este credibil, daca ceea ce vand, imagine, sau in cazul de fata, creatii vestimentare, merita sa fie cumparate sau nu. Cumparatorul, oricum ar fi, nu va fi niciodata satisfacut doar de numele de pe eticheta. Ochiul sau critic va face selectia intre stil si semnatura.

Going up!







SPORT HEELS


MIXED PRINTS

JUMPSUITS


HEADBANDS


THE COAT DRESS



FAKE TATTOO BY CHANEL





INSPIRED BY ALICE

Be shot by Rankin



If you like to be in front of the camera and most of all if you would like to be shoot by one of the best photographers in the world, Rankin, now is the time. What you need to do is just to send one of your best shots and a small description of yourself to rankinlive@rankin.co.uk and you can be one of the 1000 members of the public to be shoot by the legend.
The event will take place between 31 Jul-18 Sep at Old Truman Brewery in Brick Lane, London.

Here is the official website where you can enjoy some of his photos.

On the catwalk Sping-Summer 2010

Vazute asa cum au aparut pe marile podiumuri internationale, colectiile primavara-vara 2010, ofera prin prospetimea creata de insusi sentimentul creat de primavara, cat si prin noile linii creative, un nou suflu misterios si feminin. Explozii de culoare, printuri animale, materiale care lucesc, dantele, toate la un loc reprezinta viziunea marilor case de moda in ceea priveste prima jumatate a anului 2010.

Look-ul safari, asa cum a fost numit, cu printurile sale animale sau costumele kaki, beige sau maro este diferit de data aceasta prin "urbanitatea" emanata de hainele create.




Roz-bombon
si nu numai, ia locul anotimpul acesta negrului. Culorile pastelate sunt cele care vor canta vara aceasta.





Pantalonii scurti sunt un must-have al acestui sezon. Purtati impreuna cu un tricou si cizme pana la glezne cu siguranta va vor face sa aratati uimitor.



Printurile colorate
sunt o alternativa la pastelurile si culorile nude in colectiile pentru 2010. Florile, formele geometrice au fost cele care au dominat catwalkurile, dar adevarata stire au fost printurile create digital de catre o noua generatie de designeri cum ar fi Peter Pilotto si Mary Katranzoutiva.




Sacouri descusute
, pantaloni nefinisati, fuste rupte si necalcate, acestea sunt intoarcerea la originile modei pe care ca cativa dintre marii designeri cum ar fi Bottega Veneta, Chanel, Nina Ricci, Fendi si altii, au ales-o.




Stralucire de primavara. Chiar daca vi se pare ca ati iesi prea mult in evidenta, nu va sfiiti in acest sezon sa purtati macar o geanta, o curea sau cateva lanturi toate din materiale foarte stralucitoare. Acestea vor face din stilul pe care il aveti unul foarte personal.



Albul este unul din stilurile pe care le-au ales designeri ca Yves Saint Laurent, Chanel, Givenchy, Salvatore Ferragamo pentru colectiile de primavara-vara. Albul purtat din cap pana in picioare redescopera puterea romantismului si a confortului dat de non-culoare insasi.




Modern military
face in acest sezon o revenire victorioasa. MaxMara, Chloe, Stella McCartney sau Celine aduc o noua definitie stilului militar: camasi-rochii olive, camasi albe, jachete kaki cu mai multe buzunare.




Inside out. Topuri-sutien din matase, pantaloni scurti din lac sau corsete din saten. Designerii au invadat sertarele cu lenjerie.



Printese din basm. Creatorii ne ofera in acest sezon putin din romantismul de odinioara prin intermediul rochiilor din tul si dantela, create special pentru a imbraca printesa din fiecare femeie.


ALDO in lupta cu SIDA


De putin timp, Aldo a pus spre vanzare in cateva magazine din Bucuresti genti de cumparaturi din profitul carora sute de mii de copii din Africa de Sud vor primi informatii despre HIV. In 2009, ALDO continua parteneriatul cu YouthAIDS si lanseaza noua campanie ALDO FIGHTS AIDS 2009 (AFA). Designerii ALDO au creat trei modele de genti de cumparaturi din vanzarea carora se vor strange fonduri pentru sustinerea activitatii YouthAIDS si a programelor de educare si prevenire a SIDA in Africa de Sud.

La pretul de 49 de lei, profiturile obtinute prin vanzarea lor vor fi folosite integral in beneficiul YouthAIDS. Gentile se pot gasi in magazinele Aldo din Baneasa Shopping City, Bucuresti Mall si Polus Center.




INSPIRED 2009

Lucrare Ana Laura Ciobanu - 2008


Concursul de idei INSPIRED, aflat la cea de-a treia editie, ne inspira parca de la primul contact cu numele sau. Acesta se adreseaza tinerilor aspiranti care doresc sa inceapa o cariera intr-unul din urmatoarele domenii: fotografie de moda, arhitectura, dramaturgie, design grafic, vestimentar sau design de accesorii. Temele pentru fiecare sectiune in parte se gasesc pe site-ul mai sus specificat, iar dintre premiile oferite celor castigatori se vor afla stagii de practica, burse de formare la companii recunoscute care sa ii indrume in dezvoltarea profesionala.
Prezentarea concursului va avea loc in marile centre universitare din tara, Bucuresti, Iasi, Cluj, Oradea, Timisoara, Arad si Sibiu si are ca target atat studentii cat si absolventii de cursuri universitare. Inscrierile se fac intre 1 octombrie si 20 noiembrie 2009.

Pentru cei interesati de design vestimentar cele doua teme pe baza carora se va crea sunt SLOW LIFE / SLOW FASHION si METAMORFOZA LUXULUI IN CONDITII DE RECESIUNEM iar pentru cei pasionati de accesorii temele sunt MOBILITY si PARADOX.

Din juriu vor face parte nume precum Ovidiu Buta, Kristina Dragomir, Adrian Oianu, Stephan Pelger, Mihaela Glavan si multi altii. Lucrarile vor fi noatate de juriu in perioada 20 noiembrie si 27 noiembrie 2009 iar evenimentul de premiere va avea loc pe data de 4 decembrie 2009 The Ark, Bucuresti.

Bra Fit - Campanie Debenhams


Oamenii de marketing, cei care se afla in spatele oricarui brand, indiferent de domeniul in care activeaza, vor sti intotdeauna cum sa atraga publicul si cum sa il determine sa cumpere produsul. Ei sunt cei care constientizeaza faptul ca fara un public anume, brandul, in general vorbind nu are nici macar un inceput.

Se pare ca cei de la Debenhams stiu foarte bine acest lucru, de aceea au demarat campania Bra Fit, campanie adresata femeilor iubitoare de lenjerie frumoasa. Campania incepe pe data de 12 octombrie si va avea loc in toate magazinele din tara pentru determinarea marimii si formei perfecte la sutien pentru toate femeile care se lasa masurate de specialistii Bra Fit.

Aflata la cea de-a treia editie in Romania, campania din aceasta toamna va dura 2 saptamani si va avea loc in magazinele din Bucuresti, Cluj, Constanta si Oradea. Doamnele si domnisoarele care se lasa masurate de specialistii Bra Fit vor putea alege unul din cele 150 de modele existente in magazinele Debenhams, beneficiind de o reducere de 20%.

Designerii Japer Conran, Julien Macdonald din galeria Designers at Debenhams, alaturi de brandurile de lenjerie intima Floozie by FrostFrench sau Triumph propun pentru acest sezon piese de lenjerie indraznete, inspirate de cultura decadelor trecute.

Feminitate si stil: Geanta Calvet


Despre Marcela Calvet nu s-a auzit atat de mult vorbindu-se ca despre Hermes. Insa cu siguranta ar trebui. Atelierul Calvet din Buenos Aires produce genti de lux, lucrate toate de mana, cu cele mai fine cusaturi, care cer un inalt nivel de experienta si arta. Unele critici afirma ca atelierul devine pe zi ce trece unul din numele de top din industria de lux in special deoarece, compania foloseste traditionalele tehnici de "hand-made" si le foloseste cu multa maiestrie.

In deceniile anterioare gentile erau lucrate de mana, modelele erau unice. Tocmai de aceea Marcela Calvet a incercat sa revina la vechea cusatura si se pare ca nu lipsit de succes. Atentia pentru detaliu este ceea ce evidentiaza gentile Calvet.

Intr-o industrie a modei in care nu multe companii opteaza sa isi fabrice produsele de mana, se poate intelege de ce un larg segment din populatie alege sa poarte gentile lucrate manual. Pentru brandul Calvet, sa ramana exclusiv este ceea ce isi propune. Gentile sale emana eleganta, un sens sofisticat chic si un stil avant-gardist, caracteristici ale "Callot si Calvet".

De mai bine de doua secole, numele Calvet a fost asociat cu arta si moda. Brandul de lux Marcela Calvet desfineste acest lucru, prin insasi deviza acestuia, "Art-A-Porter".



Seara rochiilor de cocktail


Vineri, 2 octombrie, va avea loc a sasea editie a "Girls night out", eveniment organizat de Romanian Fashion Bloggers (RFB).
Petrecera va avea loc, asa cum ne-am obisnut, in cafeneaua Platch (B-dul Dacia, nr.153-155) , incepand cu ora 21:00 si se adreseaza tuturor fetelor care au in garderoba o rochie de cocktail care abia asteapta sa fie scoasa pe "scena". Diana Bobar va oferi premiul serii, o rochie de cocktail pe care castigatoarea si-o va realiza pe comanda.
Pe ecranele din Plach vor rula materiale video cu tendintele in materie de rochii de cocktail, desprinse din colectiile designerilor internationali.

Pentru rezervari: AICI

Cu un pas inainte



















Indepartandu-se de clasici, in acest sezon
designerii de pantofi fac un pas important inainte, creind adevarate opere de arta.
Indiferent ca vorbim de publicitate, muzica sau moda, sexul a vandut intotdeauna, iar in cazul accesoriilor pentru femei, pantoful a fost cel mai sexualizat. Acceptarea placerii de a fi in preajma pantofilor, ca pe un fetis, a dat creatorilor libertatea de a indrazni la un alt nivel al creativitatii.

Platformele si tocurile foarte inalte se pot vedea inca pe podiumurile din intreaga lume si debordeaza de sexualitate si senzualitate prin forme, culori si materiale. Designeri ca Alaia, Pierre Hardy, Bruno Frisoni aduc in noul sezon toamna-iarna un nou si inspirat suflu asupra creatiilor care "imbraca" piciorul si il fac atat de sexy.

Pantofii vor exprima intotdeauna caracterul uman din subconstient. Ei vin ca o completare seductiva a stilului personal si ofera individului puterea de "a merge cu pasi siguri".
Pantofii pentru femei au ajuns sa fie adesea priviti ca niste oferte de indrazneala, oferte de a fi tot timpul cu un pas inainte.