Asa cum spuneam intr-una din insemnarile mele, a fi la moda nu inseamna numai a purta haine create de cei mai in voga designeri ai momentului. A fi la moda inseamna mult mai mult, inseamna sa fii in tendinte cu absolut tot ce te poate scoate in evidenta. Acest lucru imi este confirmat de ultima campanie de imagine a marcii de apa minerala Roua din brandul PepsiAmericas.
Pornind de la infatisarea ambalajului apei Roua, un ambalaj care prin forma si cromatism este mult diferit de ceea ce inseamna produsul de apa la noi in tara, s-a ajuns la o asociere, daca nu indrazneata, inovativa de a vinde produsul facandu-se referire la o alta categorie sociala decat cea obisnuita, si anume cea a artistilor. Asocierea marcii cu trei nume importante de designeri, Catalin Botezatu, Mihai Albu si Kristina Dragomir, creeaza un nou suflu de inspiratie si de stil si face produsul unul sofisticat.
Rochia creata de Catalin Botezatu, o tinuta care abunda in rafinament si eleganta, perechea de pantofi Mihai Albu ce transmite ideea de avangarda si stil si palaria Kristinei Dragomir, ce inspira un aer sofisticat cu accente urbanistice, sunt toate rezultatul noului design si slogan: Roua Muntilor - Pur Style.
No comments:
Post a Comment